Hoe kan het dat mijn Google foto's door duizenden mensen zijn bekeken?

Af en toe krijg ik een melding: je foto's zijn populair! Je foto's van het Nelson Mandelapark zijn door 1800 mensen bekeken. Voeg je foto's toe aan Google maps.
Nu maak ik af en toe ook meer gevoelige foto's. Hoe kan het dat mijn foto's door duizenden mensen worden bekeken? Ik dacht dat mijn foto's privé waren. Ik vind ook nergens terug in instellingen van Google foto's hoe ik voorkom dat ze openbaar te zien zijn.

2 weken geleden
in: Internet
1.7K
TurfGraver
2 weken geleden
Openbaar staan wellicht?
TurfGraver
2 weken geleden
Gedeelde foto's met Google foto zijn (de link) openbaar.
Kanariepiet
2 weken geleden
ik begrijp je reacties niet helemaal. Bedoel je dat foto's die automatisch in Google foto's terecht komen vanaf mijn filmrol omdat ik google foto's app op mijn telefoon staan heb, altijd openbaar zijn? Is er geen mogelijkheid om ze in Google foto's op privé te zettten dan?
TurfGraver
2 weken geleden
Als je een foto deelt (met iemand) is deze via de link openbaar.
Ritsuka
2 weken geleden
Heb je ooit eens een review met foto geplaatst?

Geef als eerste antwoord